donderdag 16 februari 2012

made for......another oldie called 'sports lady'

Hi there,

This one is the last of my ink/colour pencil drawings which I could still show you because I had a picture of it or a real piece.
I made this one in assignment for a friend of a friend. She told me some details like hobby's of this person and I made this.......
This person did play badminton and he had a sailing boat, love to play cards and his Zodiac sign was Leo. With the colours of his house I put all the ingredients together and mad this drawing.
I did alter the background of the drawing because I had to take a photo of a photo and it was not the best quality......so with a bit of editing on the pc......

Hallo daar,
Dit is de laatste van mijn inkt/kleurpotlood tekeningen die ik nog kan laten zien omdat ik er een foto van had.
Ik heb deze in opdracht gemaakt een hele tijd geleden voor een vriend van een vriendin. Ze vertelde me zijn hobby's en ik heb dit gemaakt..........
Deze persoon speelde badminton en had een zeilboot, speelde graag een potje kaarten en zijn sterreteken was Leeuw.  In combinatie met de kleuren van zijn huis deed ik alle ingredienten bij elkaar en maakte deze tekening.
Ik heb de achtergrond veranderd want het is een foto van een (oude en niet al te beste) foto......dus speelde ik een beetje met een bewerkings programma op de pc........



Have a nice day, creative greet

5 opmerkingen:

  1. You are very talented, this is cool. I love the rope & knots and the idea with the interests in a collage ! Warm Greetings, Shirley.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Miranda wat ontzettend mooi, knap gedaan, al zijn hobby's hierop verwerkt, echt super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really MARVELOUS Miranda. Wat mooi weer. En ontzettend gaaf alle sporten en liefhebberijen bij elkaar gebracht. SUPER. Ben al weer benieuwd naar je volgende creatie.
    lieve groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topprestatie om zoveel onderwerpen samen te vatten in één tekening!
    Het is je ontzettend mooi gelukt en de ontvanger zal ongetwijfeld zich supervereerd hebben gevoeld toen hij dit kreeg.
    Ik heb echt bewondering voor je creatieve geest en geduld voor het tekenen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just sat & looked - so many elements combined into one whole - amazing. The rope detail is inredible & the handle of the badminton racquet is so tactile.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen