vrijdag 17 februari 2012

Orchid Woman, aquarel

just for fun, a kaleidoscoop image of the painting.....



Hello there,

This aquarel is also from a long time ago. I like to work with water and paint and also very much fond of structures and patterns so salt is one of the favourites.The woman is very dreamy and is holding some orchids.
Just some fantasy painting.........

Hallo allemaal,

Dit is een aquarel van lang geleden, Ik vind het heerlijk om met water en verf te werken en vooral met structuren en patronen dus zout is een van mijn favourieten. Het is een dromerige vrouw met orchideeen, zomaar een fantasie schilderij........
'Follow your dreams'
Dreamy greet,

7 opmerkingen:

  1. This is stunning Miranda, you are such a talented lady. The orchids are beautiful, and the colours gorgeous. How I wish that I could paint and draw like this.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker wil ik mijn dromen volgen als ik dit zie. Miranda wat schitterend. Je bent echt een groot artiest en ontwerpster. Dit schilderij is zo gevoelig, zo dromerig en zo schoon. Ook de wiite orchideen maken het totale plaatje af. Super.
    lieve groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mixture of colours & patterns for the background & I love those orchids - especially how you coloured the centres.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Miranda ! I have to 'echo' what Sue said, you are very talented. I dream of painting & colouring like you ! I love watercolours, it's my favourite medium and your work is stunning, I love the colours and the background. The lady & flowers are gorgeous ! Have a great weekend ! Shirley ps.. thanks for sharing our work !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I mean thanks for sharing YOUR work... should check my spelling ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemig Miranda, wat laat je nu weer zien!
    Wat wonderschoon!!!!
    Ik was eventjes helemaal overdonderd gewoon.
    Vol bewondering gekeken en gekeken en gekeken, heen en weer gescrolld van boven naar beneden en weer terug.
    Geweldig, wat mooi en wat knap!
    Dream your dreams and please keep on drawing.
    Fijn weekend en liefs van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie werkstukken Miranda, ik heb juist in een boekje gelezen over de zouttechniek, maar tot op heden ben ik er niet in geslaagd, om jouw resultaat te krijgen, denkelijk gebruik ik de verkeerde ink soort, kan je me misschien wat raad geven !!?? Ik kan je niet op e-mail bereiken daarom stel ik mijn vraag maar op je blog , sorry hiervoor!!! Je maakt fantastische tekeningen en je ingekleurde werkjes zijn gewoon wonder schoon!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen